Majdnem duplaannyit tankolják a plug-in hibrideket a valóságban, mint amit a tesztek sugallnak
A hiba mégsem az autókban keresendő.
A hiba mégsem az autókban keresendő.
Sok amerikai csak akkor vásárolna elektromos autót, ha a hatótávja elérné a 800 kilométert.
A Ferrari a festői szépségű skandináv országban hajtotta meg első szabadidő-autóját, a Purosangue-ot.
Elsősorban biztonsági okai vannak a rendelkezésnek.
Európában lassan már minden negyedik új személyautó elektromos vagy plugin hibrid.
Hiába környezetbarát papíron egy plugin hibrid, ha nem töltik elektromosan, akkor a hagyományos motorját fogja használni.
A BMW X2-es plug-in megnyugtató meglepetése, hogy két, alapvetően önmagukban különösebben semmi extrával nem kecsegtető hajtási egységet párosítva egészen élvezetes végeredményt lehet létrehozni.
Több mint 26 ezer zöld rendszámos autó van már forgalomban, de úgy tűnik, a plug-in hibridektől visszavehetik ezt a kedvezményt.
A kocsi füstölni kezdett, a tűzoltók vízzel kezdték el hűteni, ám az autó felrobbant.
A francia kompakt frissített verziójában már megjelenik a hibridhajtás is.
A müncheni cég konzekvensen próbál lépést tartani a zöld autózás legfontosabb irányaival. Nagyon nem mindegy azonban, milyen minőségű alternatív hajtású termékkel rukkolnak ki a márka alapmodelljeit jelentő típusoknál, mint a 3-as széria. Az, hogy lenyűgöző emissziós értékeket produkál, még elég kevés lenne egy BMW-től, kéne valami kicsi plusz is.
Ezen autók fele még a fővárosban lett regisztrálva, de folyamatosan nő a más régiókban lévő környezetkímélő autók száma is.
A héten debütál a modellfrissítésen átesett Skoda Superb.
A kínai Geely egyre többször okoz kellemes meglepetést, egyre versenyképesebbnek tűnnek termékei a német, a japán és a koreai autókkal szemben.